Відправляємо 10 озвучених, веселих та інтерактивних ігор на тиждень
Надсилаємо 1 повчальний відеоролик для кращого засвоєння матеріалу на тиждень
Веселі та барвисті роздруківки у форматі PDF для практики, якщо навіть немає світла та доступу до інтернету
Я Ганна Захарченко)) Вчитель початкових класів. В цьому році працюю з найменьшими дітками , 1 клас. До школи дітки прийшли різнорівневі. Більша частина не знала букв. З кожним набором діток, бачу як все важче і важче дається навчання малюкам. На це є ряд вагомих причин. Одна з причин – це кліпове мислення, не сприйняття навчання за старою системою. Діткам вже важко зосереджувати довго увагу. Особливо важко дається читання, адже потрібно прикласти чимало зусиль та старання , щоб навчитися читати. Одне з провідних діяльностей діток 6-7, років – ігрова діяльність.Тому , коли я на теренах інтернету знайшла презентацію пані Валентини та напрацювання іі та команди фахівців інтерактивних ігор, дуже зраділа. Ігри та завдання підібрані відповідно віковим вимогам, методиці навчання. Діти не помічаючи , запам‘ятовують букви, склади ,починають читати. Це чудове доповнення до діяльності на уроці. Я створила групу , де надсилала ігри як закріплення пройденого матеріалу на уроці. Залишилися і я і батьки дуже задоволені.Учні , яким важко давалося читання почали читати. Результати я побачила щойно почала використовувати у навчанні ігри. Діткам , яким важко було запам’ятати графічне зображення букв і відповідно їх звукову вимову , почали це робити. Почали розуміти утворення складів. Почали читати цілими словами,розширили кут зору.Пані Валентина завжди вчасно надсилає матеріал. Співпрацювати з таким фахівцем – одне задоволення.Я ні на хвилинку не засумнівалася у професійності цієї команди . Адже ,сама спочатку спробувала погратися і дала можливість батькам. Ціна – символічна. Діти – найдорожчий скарб , а особливо наші і отримувати мають усе найкраще!! Тому сміливо можу рекомендувати співпрацювати з даною командою фахівців.
Відомий результат навчання вже видно через три місяці, але все залежить спільної роботи і індивідуальності дитини. Рівень проблем: низький, середній, високий. Наприклад, дитину навчили неправильної вимови букв – низький рівень. А, якщо плутає букви, в листі пише літери догори ногами то це легастенія, яка ставитися до високого рівня і вимагає не менше двох років роботи.
Вже 3 роки проводить навчання читанню дітей в цифровий Smart Kids академіі майбутнього "Bebiym", де ми виховуємо розумних дітей. Застосовує комплексну авторську методику словодзвоники у навчанні читанню дітей. Навчання пройшло понад 400 учнів. Створила самостійно понад 4000 навчальних інтерактивних ігор. Навчила читанню свого старшого сина до того, як йти в перший клас. Навчила молодшого сина. Переконалася, що результат за 24 години можливий завдяки комплексу методик які я вивчаю і впроваджую протягом 13 років.