Щоб закріпити в пам'яті одну-дві літери, потрібно пройти один блок до 50 ігор від одного до двох тижнів приділяючи 1-5 хвилин на одну гру
Ви зможете слідкувати за прогресом навчання абетки, коли всі відповіді будуть правильними - переходьте до наступного блоку
Проходимо ігри у паперовому форматі, якщо є ймовірність відключення світла.
Як ми вирішуємо проблеми батьків навчаючи дитину за допомогою інтерактивних ігор:
Залучення без перевантаженості: наші інтерактивні ігри забезпечують невтручання, дозволяючи вам зосередитися на повсякденних справах, поки ваша дитина насолоджується навчанням.
Відстеження прогресу: легко відстежуйте прогрес читання вашої дитини за допомогою нашої зручної панелі керування, гарантуючи, що ви завжди будете в курсі подій.
Якісні ресурси: отримайте доступ до широкої бібліотеки ретельно підібраних матеріалів для читання та ігор, що відповідають віку та рівню читання вашої дитини.
Гнучке навчання: вибирайте з безлічі ігор і занять з читання відповідно до потреб вашої дитини, навіть у найбільш завантажені дні.
Час спілкування: Насолоджуйтесь часом, проведеним зі своєю дитиною, граючи разом у ігри, посилюючи радість від читання всією сім’єю.
Навчання через гру. Наші інтерактивні ігри перетворюють читання на захоплюючу пригоду, підвищуючи мотивацію вашої дитини та її любов до книг.
Індивідуальне навчання: зосередьтеся на конкретних навичках читання, таких як фонетика, словниковий запас та розуміння з урахуванням унікальних потреб вашої дитини.
Доступ до ресурсів: відкрийте для себе світ захоплюючих історій та освітнього контенту, який зацікавить вашу дитину та захопить її читанням.
Самостійне навчання: попрощайтеся з необхідністю йти в ногу з однолітками. Ваша дитина може вчитися у своєму власному темпі, поступово зміцнюючи впевненість у собі.
Навчання батьків та дітей: розділіть задоволення від читання зі своїми батьками та перетворите його на досвід спілкування.
Приєднуйтесь до нас сьогодні та змініть шлях читання вашої дитини!
Я Ганна Захарченко)) Вчитель початкових класів. В цьому році працюю з самими маленькими , 1 клас.До школи дітки прийшли різнорівневі. Більша частина не знала букв. З кожним набором діток, бачу як все важче і важче дається навчання малюкам. На це є ряд вагомих причин. Одна з причин – це кліпове мислення, не сприйняття навчання за старою системою. Діткам вже важко зосереджувати довго увагу. Особливо важко дається читання, адже потрібно прикласти чимало зусиль та старання , щоб навчитися читати. Одне з провідних діяльностей діток 6-7, років – ігрова діяльність.Тому , коли я на теренах інтернету знайшла презентацію пані Валентини та напрацювання іі та команди фахівців інтерактивних ігор, дуже зраділа. Ігри та завдання підібрані відповідно віковим вимогам, методиці навчання. Діти не помічаючи , запам‘ятовують букви, склади ,починають читати. Це чудове доповнення до діяльності на уроці. Я створила групу , де надсилала ігри як закріплення пройденого матеріалу на уроці. Залишилася і я і батьки дуже задоволені.Учні , яким важко давалося читання почали читати. Результати я побачила щойно почала використовувати у навчанні ігри. Діткам , яким важко було запам’ятати графічне зображення букв і відповідно їх звукову вимову , почали це робити. Почали розуміти утворення складів. Почали читати цілими словами,розширили кут зору.Пані Валентина завжди вчасно надсилає матеріал. Співпрацювати з таким фахівцем – одне задоволення.Я ні на хвилинку не засумнівалася у професійності цієї команди . Адже ,сама спочатку спробувала погратися і дала можливість батькам. Ціна – символічна. Діти – найдорожчий скарб , а особливо наші і отримувати мають усе найкраще!! Тому сміливо можу рекомендувати співпрацювати з даною командою фахівців.
Відомий результат навчання вже видно через три місяці, але все залежить спільної роботи і індивідуальності дитини. Рівень проблем: низький, середній, високий. Наприклад, дитину навчили неправильної вимови букв – низький рівень. А, якщо плутає букви, в листі пише літери догори ногами то це легастенія, яка ставитися до високого рівня і вимагає не менше двох років роботи.
Вже 3 роки проводить навчання читанню дітей в цифровий академіі майбутнього "Bebiym", де ми виховуємо розумних дітей. Застосовує комплексну авторську методику словодзвоники у навчанні читанню дітей. Навчання пройшло понад 400 учнів. Створила самостійно понад 7000 навчальних інтерактивних ігор. Навчила читанню свого старшого сина до того, як йти в перший клас. Навчила молодшого сина. Переконалася, що результат за 24 години можливий завдяки комплексу методик які я вивчаю і впроваджую протягом 13 років.